Ditt uppdrag tar dig till den avlägsna byn Santa Fortuna djupt inne i den frodiga colombianska regnskogen. Som skarpögd turist i skuggan av den ökända Delgado-residensen får du i Santa Fortuna ta del av allt från vackra vattenfall till genuina andliga resor och chansen att umgås med charmiga yrkesfiskare på kvarterskrogen.