Med smeknamnet "Drömmarnas stad" är Mumbai i Indien en riktig pärla för såväl turister som en agent på uppdrag. Förirra dig i vimlet i Mumbais berömda slumkvarter eller insup Bollywood-kulisserna som skymtar i fjärran - färgsprakande Mumbai med sina oräkneliga dolda hemligheter gör ingen besviken.