Skådeplatsen för ditt uppdrag är Isle of Sgàil i Nordsjön, en slottsruin från 1100-talet och en av världens mest gåtfulla platser. Den här platsen sägs ha fungerat som allt från en romersk utpost till skattgömma åt britterna under ockupationen av Skottland och ett hemligt fängelse för ryska spioner på 1970-talet - ön förblir ett mysterium för så gott som alla.