Hi-Fi RUSH: Teamplay Costume Pack
Låser upp kosmetiska föremål till Chai och gänget, med inspiration från deras kamrater! Teamplay-dräktpaketet innehåller sex dräkter – en till varje karaktär – i samma stil som någon av deras kamrater och en dräkt till Chai med 808-tema med utbytbara delar samt en matchande gitarr. Byt ut gängets stilar med Teamplay-dräktpaketet idag! När du har köpt paketet låses föremålen upp i Hideout i spelet. Obs! Teamplay-dräktpaketet går att köpa separat och har innehåll som inte ingår i spelet eller Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. Spelet Hi-Fi RUSH krävs för att komma åt Teamplay-dräktpaketet.