Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders
Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders DLC expanderar spelet om liv och död med en helt ny kampanjutmaning och en unik följeslagarkaraktär. Riskera de fjättrade gudarnas vrede i Mapmaker-utmaningen i din jakt på den legendariska portalen som kan omintetgöra ett misstag i ditt förflutna. Slå dig sedan samman med Hubie den övergivne, din oberäknelige nye goblinföljeslagare, på hans uppdrag att nysta upp en profetia om världens undergång. Detta innehåll kräver originalspelet Hand of Fate 2 för att kunna spelas.