Gunzerker Dapper Gent-paket
Förbättra din Vault Hunter-upplevelse med en helt ny stil! Det här paketet innehåller huvudet Refined Ruffian och utseendet Classiest Man Alive till Gunzerker - du hittar föremålen i Character Customization-menyn!