Gravel Free car Opel Kadett GTE
En legendarisk och älskad kärra, en av de sista av de kraftfulla bakhjulsdrivna racingbilarna: Opel Kadett GTE från 70-talet. Dina medpassagerare blir adrenalin och mod!