Generation Zero: Radical Vanity Pack
Förboka och få Generation Zero: Radical Vanity Pack. Förbättra din stil med 12 ytterligare alternativ att anpassa utseendet med! Klä din karaktär i de hetaste t-tröjorna, mjukaste skorna, eller en cool bandana - alla föremål ingår i ett förbokningsspecialerbjudande och låter dig skapa din egen unika 80-talslook.