Four Kings Casino: Markerpaket 400,000
Spelmarker är vår in-game valuta som du kan använda till att spela alla spel med i Kasinot. Detta inkluderar alla dina favoritspel som Poker, Blackjack, Roulette, Baccarat, Keno, Slots, Bingo etc! Spela spel för att tjäna RP och belöningar med hundratals olika val för din karaktär.