Forza Horizon 4 Open Top-bilpaket
Solen lyser och biltaket fälls ner! Det här bilpaketet innehåller fem bilar med nedfällbara tak som passar perfekt för en avslappnande körrunda runt brittiska Horizon, bland annat den otroliga 2012 Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Horizon 4-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Dessa bilar ingår också i Forza Horizon 4 Car Pass.