Forza Horizon 4 Japanese Heroes-bilpaket
Upplev det spännande i att köra några av Japans mest sällsynta och klassiska bilar! Det här paketet lägger till fem japanska klassiker i ditt garage, bland annat den grymma 2005 Honda NSX-R GT. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Horizon 4-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Dessa bilar ingår även i Forza Horizon 4 Car Pass.