Forza Horizon 4 Icons-bilpaket
Stick ut från mängden med Icons-bilpaketet. Det här bilpaketet ger dig tillgång till 7 av de mest unika bilarna i Horizon, inklusive den ikoniska 1965 Peel Trident och den läckra 1968 Ford Mustang GT 2+2 Fastback. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Horizon 4-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Dessa bilar ingår också i Forza Horizon 4 Car Pass.