Forza Horizon 4 High Performance-bilpaket
Sätt ner foten och upplev ren kraft med High Performance-bilpaketet. Det här bilpaketet ger dig tillgång till 7 av de mest otroliga sportbilarna från världens mest prestigefyllda märken, inklusive den vackra 2019 Porsche 911 Carrera S och den otroliga 2014 McLaren 650S Spider. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Horizon 4-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Dessa bilar ingår också i Forza Horizon 4 Car Pass.