Forza Horizon 3 VIP
Exklusiva bilar, nya event och mycket mer väntar dig med Forza Horizon 3 VIP-medlemskap! Forza Horizon 3 VIP-medlemmar får fem exklusiva VIP-bilar: 2016 Lamborghini Aventador LP750-4 SV, 2016 Koenigsegg Regera, 2015 Ferrari F12tdf, 2015 Ultima Evolution Coupe 1020 och 2015 Ford Falcon GT F 351. VIP-medlemmar får ytterligare förmåner i form av dubbla Wheelspin-belöningar, tillgång till exklusiva onlineevent, communitygåvor med mera. Skaffa ditt VIP-medlemskap i dag!