Forza Horizon 3 Motorsport All-Stars-bilpaket
Motorsport All-Stars-bilpaketet till Forza Horizon 3 är din chans att köra 10 av de hetaste moderna racingbilarna på den öppna vägen! Motorsport All-Stars-bilpaketet ingår i de digitala Deluxe Edition och Ultimate Edition av Forza Horizon 3. Förbeställ antingen digitala Deluxe Edition eller Ultimate Edition av Forza Horizon 3 för att garantera att du får dessa fantastiska bilar!