FINAL FANTASY XV: EPISODE PROMPTO
Prompto står i rampljuset i sin alldeles egna episod! Upplev en oberättad berättelse när Prompto, separerad från gruppen och ensam i en arktisk miljö, slåss för att avslöja sanningen bakom sitt ursprung och ta kontroll över sitt eget öde. Spela som revolvermannen med helt nytt tredjepersonsskjutargameplay.