FFXIII-2 Pack: Fight In Style
Det här paketet innehåller Coliseum-motståndaren Omega samt två dräkter: Summoner's Garb (Serah) och Battle Attire (Noel).Gå in i Historia Crux när du vill möta Omega (från kapitel 2) och välj "Coliseum -??? AF-".Välj Outfits (dräkter) på huvudmenyn för att byta kläder. De nya dräkterna visas inte i vissa scener.Föremålet kan också laddas ned genom att lösa in motsvarande kampanjkod. Kampanjkoden blir ogiltig när föremålet har köpts.