Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R - Arctic Challenge
Ta din racingkarriär till nya coola platser med Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC – som innehåller fyra iskalla nya banor, eftertraktade karaktärer, nya fordon och ny spionutrustning som ger dig ett övertag! Gör dig redo att drifta och slira runt på banor som Snöstadion och Skogsfara, hitta greppet och undvik att halka På tunn is och ta dig an den bergiga terrängen på Okända höjder! Kör som den hemlighetsfulla Ms Nowhere eller skurken Matsuo med sin robotarm och använd deras kraftfulla spionprylar Energiskärm och Laserkanon. Dessutom får du köra fordon inspirerade av Universal Pictures och DreamWorks Animations tv-serie Fast & Furios: Spy Racers, inklusive Tony Torretos Ion Thresher. Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R: Arctic Challenge DLC innehåller: > 4 banor: Snöstadion, Skogsfara, På tunn is och Okända höjder > 2 nya förare och fordon: Ms Nowhere och Matsuo > 2 spionprylar: Energiskärm och Laserkanon > 4 vapenutseenden: Ion Thresher (Tony), Astana Hotto (Layla), Hyperfin (Echo) och Rally Baja Crawler (Cisco-Frostee)