Focus Home InteractiveStrategiSimulering
Få massor av nya objekt och fordon för att uppgradera ditt Farming Simulator 17 till PLATINUM EDITION. Utforska den officiella expansionen till Farming Simulator 17, den är full av nytt innehåll som utökar och förbättrar ditt spel! Kom igång med arbetet på de nya fälten! De stora verklighetstrogna sydamerikanska miljöerna har unik växtlighet, järnväg, kor och sockerfält. Njut av de vackra miljöerna med massor av möjligheter! Detta nya område har ett järnvägssystem som hör att du kan transportera dina varor mycket snabbare över kartan. Det står även nya lantbruksmaskiner redo i den redan enorma fordonsparken i Farming Simulator 17! Kör med nya traktorer, tröskor och verktyg från kända märken som till exempel Case IH, Stara, TT, Randon, FMZ och Gessner Industries som alla är noggrant modellerade i minsta detalj efter originalfordonen.