Fallout 76: Steel Dawn Deluxe Edition
Bethesda, de prisbelönta skaparna av Skyrim och Fallout 4, välkomnar dig till Fallout 76. Tjugofem år efter bomberna föll är du och övriga invånare i valvet, utvalda bland nationens bästa och smartaste, redo att ge er ut i det postnukleära Amerika på återerövringsdagen 2102. Spela på egen hand eller tillsammans med andra medan du utforskar, löser uppdrag, bygger och övervinner de största hoten i ödemarken. Utforska ett landskap som ödelagts av ett kärnvapenkrig i detta tillägg till handlingen i Fallout med en öppen spelvärld för flera spelare. Upplev den största och mest dynamiska värld som någonsin skapats i Fallouts legendariska universum. Engagerande uppdrag och karaktärer Upptäck West Virginias hemligheter genom att spela igenom ett engagerande huvuduppdrag, med början från det ögonblick du lämnar Valv 76. Bli vän med eller gå bakom ryggen på dina nya grannar som har kommit för att bygga upp något nytt, och upplev Appalachia genom invånarnas ögon. Deluxe Edition Inkluderar fullversionen av spelet samt bonusföremål i spelet från Brotherhood Recruitment Bundle. Säsongspoängtavla Spela genom en säsong och få en helt kostnadsfri uppsättning belöningar i form av livsmedel, C.A.M.P.-föremål och annat genom att klara utmaningar under begränsad tid. Rollspel för flera spelare Skapa din karaktär med S.P.E.C.I.A.L-systemet, bygg upp ditt rykte och gå din egen väg genom en ny och otämjd ödemark med hundratals platser. Oavsett om du färdas ensam eller med vänner, väntar ett nytt och unikt Fallout-äventyr på dig. Mountain Splendorland Handlingen lever och andas i Fallout 76:s spelvärld, där du får besöka sex distinkta regioner i West Virginia. Från skogarna i Appalachia till de giftiga röda omgivningarna i Cranberry Bog erbjuder varje område sina egna risker och belöningar. En ny amerikansk dröm Använd helt nya C.A.M.P. (Construction and Assembly Mobile Platform) för att bygga och tillverka var som helst i världen. C.A.M.P. ger välbehövligt skydd, förråd och säkerhet. Du kan till och med ordna en marknad och byta varor med andra överlevare. Fallout Worlds Spela unika äventyr i Appalachia med Fallout Worlds, som är en uppsättning spelfunktioner som hela tiden utvecklas och ger spelarna möjlighet att spela Fallout 76 på unika sätt med anpassningsbara inställningar.