Extreme Exorcism
Extreme Exorcism är ett övernaturligt plattformsspel där varje steg du tar kommer att hemsöka dig. Ta dig an rollen som Mae Barrons, en extrem exorcist med extrema metoder. Hennes övernaturliga förmågor kallas in när allt och alla har misslyckats att driva bort de spöklika andarna från ett hemsökt hus. Traditionella metoder hjälper inte mot de här spökena. Istället har Mae utrustat sig med en dödlig arsenal spökutplånande vapen, med allt från raketavfyrare till knivskarpa bumeranger. Men det här är inga vanliga poltergeister. I slutet av varje runda framträder ett spöke som härmar minsta rörelse du gjort i rundan före. Ju längre du överlever, desto mer extremt blir spelet. Kasta dig in i oavbruten spökutplåning i spökhusets 10 kusliga områden. I varje rum dyker det upp en ny fruktansvärd fara. Trotsa vindarna på balkongen och elden i köket och försök att överleva så länge som möjligt. Med en djävulsk lokal multiplayer kan du spela i co-op eller deathmatch-läge med upp till 3 vänner, och med 50 unika utmaningar kommer även den mest modiga extrema exorcisten att sättas på prov.