Endless Space 2: Harmonic Memories
Reflects'i kendi hısım ve türünden ayıran şey en iyi "kadercilik" olarak tanımlanabilir. Harmony'nin diğer öğeleri Dust'tan yakınıp ona karşı savaşıp ondan kaçınır veya duyularına verdiği rahatsızlığı azaltırken Reflects, Dust'ı gerçekliğinin yeni bir parçası olarak kabul edip yoluna devam etti. Dust'ı anlamaya yönelik isteği onu, meraklı bilim insanlarının ve filozofların bu mineral türünü araştırmak için kendi bilgelik ve adetlerini araştırmak için sergiledikleri isteği gösterdiği Academy'ye yönlendirdi.