Dying Light 2 Stay Human: The Aristocrat Pack
Aristocrat-paketet innehåller: - Dräkt: Aristocrat Guard – de allra finaste vaktkläderna. - Vapen: Aristocrat – det är ett under att blodet från dess hugg inte är blått.