DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Anime Music Pack 1
Anime Music Pack innehåller totalt 11 låtar från de ursprungliga serierna DRAGON BALL, DRAGON BALL Z,och till och med DRAGON BALL GT! Slåss till ljudet av den inlednings- och avslutningsmusik du gillar bäst ("CHA-LA HEAD-CHA-LA", "WE GOTTA POWER" osv…), men även några av de mest ikoniska bakgrundslåtarna. Den ultimata drömmen för alla DRAGON BALL-fans och ett riktigt nöje för öronen! Kräver spelet DRAGON BALL XENOVERSE 2 som säljs separat.