DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 3 (Windows)
FighterZ Pass 3 ger dig tillgång till inte mindre än fem ytterligare mäktiga karaktärer som garanterat kommer förhöja din FighterZ-upplevelse! Alla kämpar kommer med sina respektive Z-frimärken, lobbyavatarer och en uppsättning alternativa färger. DRAGON BALL FighterZ har fötts ur det som gör DRAGON BALL-serien så älskad och berömd: oändliga spektakulära fighter med seriens allsmäktiga kämpar.