DRAGON BALL FighterZ - Anime Music Pack
Anime Music Pack innehåller totalt 11 låtar från de ursprungliga serierna DRAGON BALL, DRAGON BALL Z,och till och med DRAGON BALL GT! Slåss till ljudet av den inlednings- och avslutningsmusik du gillar bäst ("CHA-LA HEAD-CHA-LA", "WE GOTTA POWER" osv…), men även några av de mest ikoniska bakgrundslåtarna. Den ultimata drömmen för alla DRAGON BALL-fans och ett riktigt nöje för öronen! Kräver spelet DRAGON BALL FighterZ som säljs separat.