DOA5LR Kostymkatalog LR47
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda följande innehåll till Dead or Alive 5 Last Round. Innehåll som ingår: - Baddräkter från Gust *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll.