DOA5LR Kostymkatalog 4
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda Marie Rose änglalika maidkostym i Dead or Alive 5 Last Round (endast tillgänglig för de som köper DOA5LR New Costume Pass). *Kostymen kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Installera den senaste titeluppdateringen för att använda detta innehåll.