DLC 15-frisyr
Ge din jägare en ny stil med det här unika utseendealternativet! Efter köpet kan du välja Change Appearance från din Item Box för att ge din jägare den här rösten. Obs! Det här föremålet är bara kosmetiskt och ger inte några spelmekaniska fördelar.