Dead by Daylight: Silent Hill-kapitlet (Windows)
Silent Hill är ett nytt kapitel i Dead by Daylight. Det innehåller den nya mördaren Executioner, överlevaren Cheryl Mason och en karta. Köp tillägget för att låsa upp den nya mördaren och överlevaren, samt den exklusiva utsmyckningen Seal of Metatron. Silent Hill-kapitlet innehåller den nya kartan Midwich Elementary School. Det barndomstrauma som ägde rum där har förvandlat skolan till en plats ur din värsta mardröm. Som den nya mördaren Executioner får du spela som Pyramid Head och använda hans enorma kniv för att brutalt straffa alla som står i hans väg. Den nya överlevaren är Cheryl Mason, en modig och frispråkig kvinna som överlevde Silent Hills hemska alternativa värld och hämnades på orden som låg bakom hennes fars död. De här erfarenheterna har förberett henne på att möta ondskan än en gång.