Dead by Daylight: Sadako Rising-kapitlet Windows
Från djupet kommer en mörk närvaro. Ta förbannelsen till Dead by Daylight med det nya kapitlet som är inspirerat av Kōji Suzukis roman Ringu och filmatiseringen. Sadako Rising innehåller en ny mördare – Onryō – och den nya överlevaren Yoichi Asakawa. Köp tillägget för att låsa upp en exklusiv utsmyckning: Cursed Videotape. Mördaren ör Sadako, eller Onryō. Med stora krafter och ett skräckinjagande temperament lämnades Sakado att dö i en våt grav. Hennes våldsamma vrede manifesterades i ett videoband som fördömer dess tittare till ett rysligt öde. En som är bekant med Sadakos ursinne är Yoichi Asakawa, vars ungdom förändrades för alltid av Onryōs vrede. Som marinbiolog fortsätter hans berättelse när han söker efter svar som tar honom till förrädiska vatten, djupt in i ett rike bortom rationell förståelse.