Dead by Daylight: Macabre Tales-paket Windows
Tragedin slår till i Macabre Tales-paketet, vilket innehåller sju spelbara karaktärer från fyra av Dead by Daylights mest experimentella kapitel hittills: Descend Beyond, A Binding of Kin, All-Kill och Hour of The Witch. Gå bortom vetenskapens gränser. Bevittna ett band tjockare än blod. Upplev ett crescendo av grymhet. Finn tröst i månskenet under häxtimmen. Den ultimata skräckupplevelsen för flera spelare väntar i det här otroliga paketet med tre originalmördare och fyra originalöverlevare att ta med in i dimman. Varje paket innehåller: - The Blight och Felix Richter (Descend Beyond) - The Twins och Élodie Rakoto (A Binding of Kin) - The Trickster och Yun-Jin Lee (All-Kill) - Mikaela Reid (Hour of the Witch) - 7 extra dräkter till utvalda inkluderade karaktärer. - 4 DLC-exklusiva föremål.