DayZ Livonia Edition
DayZ är ett extremt tufft överlevarspel där spelarna måste göra allt för att övervinna prövningarna i en postapokalyptisk värld befolkad av livsfarliga smittade och av andra överlevare. Paketet innehåller huvudspelet, som utspelar sig på originalkartan över staten Chernarus, plus det nya nedladdningsbara innehållet Livonia , som innehåller helt nya landområden. DayZ Chernarus – Spelet, med sina ikoniskaDayZ-miljöer, utspelar sig i den postsovjetiska staten Chernarus och består av 230 km2 handgjorda miljöer baserade på verkliga platser. DayZ Livonia DLC – Den splitternya 163 km2 stora kartan ger spelarna möjlighet att uppleva den extrema överlevarsuccén i en helt ny miljö. Spelare kan sätta sina överlevartekniker på prov genom att äventyra sig ut i okänd terräng i landet Livonia och testa hur länge de kan hålla sig vid liv i den nya världen, som är dödligare än någonsin.