Crossout – Ronin (Deluxe edition)
– Unik pansarbil: “Ronin” (Deluxe-utgåva) – Nytt aktiverbart närstridsvapen: “Tachi” (2 st.) – Ny kupé: “Kensei” – Rörliga delar: “Eremiten” (4 st.) – Hårdvara: motor “Geparden”, osynlighetsmodul “Kameleonten”, generator “Ampere” – Unik färgburk: “Legenden om Ronin” – Porträtt: “Mästare Miyamoto” – Bakgrund och logotyp för anpassning av profilen – En uppsättning unika klistermärken – Tidig tillgång till nya byggnadsdelar – 4 000 spelmynt – Det maximala antalet delar ökas till 70. “Vapen och rustningar är bara verktyg. En krigares sanna styrka kommer från hans själ. Endast sträng disciplin, ihärdig träning och orubblig vilja kan förgöra fienden innan han ens inser att han har förlorat.” – Mästare Miyamoto. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 70. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!