Crossout – Eater of souls
– Unik pansarbil: "Dalens läkare" – Nytt vapen med episk sällsynthet: "Varun" – Nytt framhjul: "Sabbat" (4 st.) – Unikt karaktärsporträtt: "Alva" – Unik färgburk – 1500 mynt i spelet. Spelaren får dessutom: – Tillgång till nya byggnadsdelar – Det maximala antalet delar ökas till 55. Domarens dotter har dragits till den andra världen sedan hon var barn, men hennes far lärde henne att köra och skjuta, med hopp om att Alva skulle bli hans egen livvakt i framtiden. Pyromanerna erbjöd en kompromiss: de insåg flickans potential, tog henne med sig och fortsatte att nära inte bara hennes grymhet, utan även försåg henne med ockult kunskap. Men, shamanerna kastade snart ut den unga häxan på grund av hennes annorlunda syn på deras ideologi: medan eld var det viktigaste elementet för dem, drog Alva sin styrka ur döden. Hon trodde att om man dödade en människa i en rättvis strid, så kunde man ta med sig den besegrades krafter. I åratal vandrade Alva genom skogarna, kommunicerade med andar och sökte efter sitt öde, tills hon slutligen stötte på en övergiven pansarbil i en grotta i ett träsk. Den unga kvinnan konstaterade att fordonet var bebott av en urgammal korps ande med namnet Kutkh, som behövde absorbera själar för att överleva. Häxan lyckades starta bilen och återvände till sin far, som omedelbart erbjöd Alva att bli hans livvakt. Ett sådant samarbete var fördelaktigt för alla: mordförsöken på Petrolium inträffade ganska ofta, och Alva med sin pansarbil var ivrig på att döda. Den unika pansarbil som presenteras i paketet är känd för sin särskilt goda balans mellan vapen, kombinationen av moduler och hastighet i strid. För att placera bilen i ditt garage, går du till fliken ”Paket”, väljer den önskade pansarbilen och klickar på knappen ”Montera”. När du köper det här paketet, ökar antalet delar som kan användas för att bygga ett fordon till 55. Observera! Överflöd i förvaringen är möjligt under vissa förutsättningar. När du köper paketet får du även tidig tillgång till flera byggnadsdelar. Vissa delar är unika och kan bara finnas i ett exemplar. Unika porträtt är en fantastisk möjlighet att sticka ut bland överlevarna. Färgburkar är ett sätt att särskilja din pansarbil från de andra i paketet. Mynt - är spelets valuta som används på marknaden för att köpa pansarbilsdelar från andra överlevare eller för att hyra arbetsbänkar för att producera delar. Observera! När du köper flera paket läggs antalet mynt ihop!