Contra: Operation Galuga Early-purchase Bonus
Spelare som köper Contra: Operation Galuga tidigt (eller spelare som redan har förköpt det) kommer att få krediter i spelet som en bonus för tidigt köp! ・1 000 Credits Credits kan användas för att låsa upp olika fördelar och förmågor för att förbättra din Contra-upplevelse.