Commando Madness-paketet
Piffa upp ditt Vault-jagande med en fräsch ny stil! Det här paketet innehåller Ex-Anton-huvudet och Delicious Flesh-skinet till The Commando - titta efter dem i karaktäranpassningsmenyn! Det här innehållet ingår inte i Season Pass.