Classic Skin
Utöver prestationer finns det nu även medaljer, ett helt nytt sätt att ha skoj. Villkoren för att låsa upp medaljer är ännu svårare än för prestationer. Spelare som låser upp alla prestationer och medaljer får som bonus ett nytt skin och en ny karaktär baserad på original-Pac-Man. Detta gratis-skin kan laddas ned så fort alla prestationer och medaljer har låsts upp. Börja jobba på att låsa upp dem redan nu!