Cities: Skylines - Content Creator Pack: Vehicles of the World
En uppsättning med 21 nya fordonstillgångar från hela världen, skapade av bsquiklehausen. Fyll gatorna i dina städer med ikoniska servicefordon, till exempel en polissuperbil!