Challengers Wild 2
Ett Ultra Street Fighter IV-paket med nya alternativa dräkter. Innehåller vilda dräkter till Juri, Ibuki, Cody, Adon och T. Hawk. Med dessa nya kläder kan du krossa dina motståndare med stil!*Innehållet är endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV och fungerar inte med något annat spel.