CAC : PIRATE SHIP HIGEMARU
Spela Pirate Ship Higemaru! ※ "Capcom Arcade Cabinet" krävs för spel. Ladda ned "Capcom Arcade Cabinet" före köpet. Det här innehållet ingår i både "1984-paketet" och "Allt-i-ett-paketet". Se upp så att du inte gör dubbla köp.