CAC : 1985-II-PAKETET
Spela Commando, The Speed Rumbler och Savage Bees. Du kan även spela testversionerna av "1942", "SonSon", och "Pirate Ship Higemaru". ※ "Capcom Arcade Cabinet" krävs för spel. Ladda ned "Capcom Arcade Cabinet" före köpet. Inklusive respektive speldata. Om du köper det här paketet behöver du inte köpa respektive innehåll en gång till. Se upp så att du inte gör dubbla köp.