Bonus-DLC
Detta är bonusinnehåll till DYNASTY WARRIORS 9. Köp innan 12 mars 2018 och få 7 bonusdräkter. ▼Användning: Välj Gallery - Characters på titelskärmen och välj sedan karaktären. Välj Regular Costume under Change Costume. Det går även att göra från spelets Hideaways. Där väljer du Change Costume följt av Regular Costume, sedan väljer du karaktären. Oavsett metod måste du ha kommit tillräckligt långt i spelet för att ha låst upp karaktären.