BFF or Die
BFF or Die är ett mysigt och galet kooperativt pusselspel där du kan spela upp till fyra spelare! Du är en tidsresande alien som blivit skickad till jorden på ett riskfyllt uppdrag. Utnyttja dina verktyg för att besegra faran och överleva! Som tidsresande aliens måste du bege dig till en märklig planet vid namn "Jorden" för att rädda Orbeenerna, en mystisk ras som hjälper dig bygga en avgörande mängd verktyg. Ta kommando över varje verktyg, kombinera dina färdigheter och strategisera för att rädda dina vänner. Använd din listighet och vänskap för att överleva, men glöm aldrig akademins motto: "BFF eller dö!" Om du älskar soff co-op's med vänner och familj då är BFF or Die spelet för dig! BFF or Die i locla player mode är en helt ny och rolig kooperativ upplevelse. En blandning av pussel och action gameplay kommer få dig att tänka efter noggrant och ibland - Panika i spänning!