Battle Ages
Storma fram genom historien och besegra dina fiender i detta fantastiska stridsstrategispel! Starta i mänsklighetens vagga, bygg upp en civilisation och led den genom tusentals år av framsteg – från elden upptäcktes till telegrafen uppfanns. Upplev spännande PvP-strider av episka proportioner! Använd dina arbetare för att skapa en modern industri, bygg och uppgradera ditt försvar och ta hjälp av världens främsta forskare för att utveckla fantastiska vapen under de olika tidsepokerna. Träna din militär och skicka iväg arméer för att krossa närbelägna bosättningar och stjäla deras skatter. Följ med på en resa genom historien och bli tidernas mäktigaste ledare! Om Battle Ages; - Led en civilisation från tidernas begynnelse till nutid. - Upplev sex unika, autentiska och spännande tidsepoker – och fler kommer inom kort! - Tävla mot tusentals andra spelare om global dominans. - Forska om nya, kraftfulla vapen som du kan använda i strid. - Gå samman med dina vänner och utmana andra grupper i episka strider som sträcker sig över flera generationer! - Strid mot spelare i olika tidsepoker – bevittna när neolitiska barbarer slåss mot medeltida riddare och romerska legionärer kämpar mot unionssoldater! - 22 olika enheter, 15 olika besvärjelser, 11 olika fällor och över 50 unika byggnader att bygga!