Back to Childhood: Classic Games Collection
Möt och lek med bekanta ansikten från din barndom i det här paketet som känns som en tecknad paus efter skolan: - Marsupilami - Hoobadventure Punch, Twister och Hope är tre Marsupilamis som lever ett fridfullt liv i Palombia. Medan de tre följeslagarna öppnar en förbannad sarkofag genom att leka med skräp på en strand, släpper de oavsiktligt ut ett mystiskt spöke som sätter en fruktansvärd förbannelse över alla djur. Lyckligtvis för dem är Marsupilamis immuna. Våra tre hjältar måste ge sig ut på ett äventyr och jaga spöket för att avvärja förtrollningen. - Asterix & Obelix: Slap'Them All! Asterix & Obelix återvänder i ett nytt äventyr fullt av smällar! Spela som Asterix och Obelix och korsa sagans mest ikoniska landskap medan du möter en mängd fiender, i en Beat Them Up fylld av action ... och smällar! - The Smurfs - Mission Vileaf Gå på ett äventyr för att rädda din skog! Gargamel, den onde trollkarlen skapade precis VILEAF, en växt som har förmågan att attrahera och fånga smurfarna... men den är också GIFTIGT! Förkroppsliga 4 ikoniska smurfar och läka växterna på din väg till Gargamels hus: hela skogen beror på dig!