[Återkomst] DOA6 Sommarvärmekostymer
Favorit i repris från tidigare delar i serien! Ett set med sommarvärmekostymer till 16 kvinnliga karaktärer. Karaktärer: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. ■ Obs! - Produkterna i detta set kan även köpas separat. Köp inte samma innehåll två gånger. - Du måste installera den senaste uppdateringen innan du kan använda innehållet. - Du måste köpa den relaterade karaktären innan du kan använda innehållet.