[Återkomst] DOA6: Samling med maidkostymer
En favorit från de tidigare spelen återvänder! En samling maidkostymer för 17 kvinnliga karaktärer. Karaktärer: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Obs! - Produkterna i detta set kan även köpas separat. Köp inte samma innehåll två gånger. - Du måste installera den senaste uppdateringen innan du kan använda innehållet. - Du måste köpa den relaterade karaktären innan du kan använda innehållet.