Asemblance Collection
Du vaknar för att hitta dig som är fast i en experimentell maskin. En maskin som är konstruerad för att simulera minnen. Du har ingen aning om hur du kom hit ... Men för att bryta cykeln måste du titta på ett förflutet som du kanske inte vill komma ihåg. Denna samling innehåller både den första episoden av "Asemblance" och dess uppföljning "Asemblance: Oversight". Asemblance-serien erbjuder första person prospektering och pusselbaserad gameplay, som sätter dig i mitten av historiens mysterium. Genom användning av en AI-styrd minnesmaskin kan du besöka simuleringar av inspelade minnen. Ju mer du utforskar minnena, de djupare historierna de berättar ... vågar noggrant och låser upp de begravda pusselarna och du kan bara lära dig sanningen.