Are You Smarter than a 5th Grader? - Extra Credit
Så du tror att du är smartare än en femteklassare? Tja, vad sägs om att vi skickar tillbaka dig till skolan för lite "Extra Credit" då? Stå inför nya utmaningar i denna sinnesvridna och utbildningstrotande DLC med över 3 500 frågor som sätter pricken över i:et "Are You Smarter than a 5th Grader".